Nabór projektów do Budżetu Obywatelskiego Mazowsza
Masz pomysł? Zgłoś projekt do Budżetu Obywatelskiego Mazowsza. Nabór projektów trwa od 1 do 20 lutego 2022 r.
Jak zgłosić projekt do Budżetu Obywatelskiego Mazowsza:
- Zastanów się, co chcesz zmienić na Mazowszu.
- Zapoznaj się z zasadami zgłaszania projektów na bom.mazovia.pl
- Wypełnij formularz zgłoszenia projektu.
- Zbierz poparcie dla swojego projektu u minimum 50 mieszkańców województwa mazowieckiego w formie listy elektronicznej lub papierowej.
- Zgłoś projekt w formie elektronicznej albo wyślij poczta, złóż osobiście w siedzibie urzędu lub w delegaturze.
Możesz zgłosić projekt:
- inwestycyjny o maksymalnej wartosci 1 000 000 zł brutto
- nieinwestycyjny o maksymalnej wartosci 200 000 zł brutto
Projekt składany do BOM musi być
- zgodny z zakresem zadań województwa
- możliwy do zrealizowania w trakcie jednego roku budżetowego
- ogólnodostępny dla wszystkich mieszkańców województwa
- realizowany na nieruchomości, do której województwo posiada tytuł prawny, jeżeli jest to projekt inwestycyjny.
Więcej informacji na bom.mazovia.pl