W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Rozpatrzenie wniosku w sprawie przyznania własności działki gruntu, na której zostały wzniesione budynki

Rozpatrzenie wniosku w sprawie przyznania własności działki gruntu, na której zostały wzniesione budynki
Informacja o karcie
  • Formularz F5e-P/7/2 - obowiązuje od 19.01.2022r.
  • Karta Opisu Usługi Nr GN.0143.12.2023
  • Stan na dzień 05.09.2023r.
Kto odpowiada za prowadzenie sprawy

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 105, I piętro, tel. 41 260 47 38

Podstawa prawna wykonywania usługi
  1. Art.118 ust. 2 lub ust. 2a ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 208 ze zm.),
  2. Art.6 ustawy z dnia 24 lutego 1998 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym (Dz.U. z 1989 r. Nr 10, poz. 53 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty
  1. Wniosek
  2. Decyzja o przejęciu gospodarstwa rolnego na rzecz Skarbu Państwa
  3. Tytuł własności do budynków znajdujących się na działce, która wchodziła w skład gospodarstwa rolnego przekazanego Państwu na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem 1 stycznia 1983r.
Miejsce składania dokumentów

Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2 – parter, pokój Nr 1

Opłaty

Zwolnione z opłat.

Sposób załatwienia sprawy
  1. Złożenie wniosku wraz dokumentami wymienionymi w punkcie II podpunkty 2-3.
  2. W przypadku, gdy zachodzi konieczność wydzielenia z nieruchomości gruntu niezbędnego do korzystania z wzniesionych budynków - zlecenie przez Starostwo jednostce wykonawstwa geodezyjnego wydzielenia tej części i sporządzenia stosownego operatu technicznego.
  3. Wydanie decyzji.
Odbiór informacji

Osobiście lub przesłanie decyzji na adres wskazany przez Wnioskodawcę.

Termin załatwienia sprawy

Niezwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu miesiąca od złożenia wniosku, w przypadku sprawy skomplikowanej w terminie dwóch miesięcy.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Koneckiego, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Inne informacje

Wniosek może być złożony osobiście, przesłany przez operatora pocztowego albo w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.09.2021 11:33 jpiszcz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Lucyna Kołodziejczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrzenie wniosku w sprawie przyznania własności działki gruntu, na której zostały wzniesione budynki 4.0 06.09.2023 11:15 jpiszcz
Rozpatrzenie wniosku w sprawie przyznania własności działki gruntu, na której zostały wzniesione budynki 3.0 05.12.2022 11:04 jpiszcz
Rozpatrzenie wniosku w sprawie przyznania własności działki gruntu, na której zostały wzniesione budynki 2.0 12.08.2022 13:04 jpiszcz
Rozpatrzenie wniosku w sprawie przyznania własności działki gruntu, na której zostały wzniesione budynki 1.0 01.09.2021 11:33 jpiszcz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}