W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nabór na stanowisko do spraw administracyjnych i p. poż. w Urzędzie Miasta i Gminy w Kaczorach

25.10.2024

Burmistrz Miasta i Gminy Kaczory ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Stanowisko do spraw administracyjnych i p. poż. w Urzędzie Miasta i Gminy w Kaczorach

Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etatu) na podstawie umowy o pracę.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. wykształcenie wyższe administracyjne.
  2. Wymagania dodatkowe (umiejętności mogące mieć wpływ na wybór kandydata):
    1. znajomość przepisów ustaw w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o ochotniczych strażach pożarnych,
    2. umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów,
    3. znajomość obsługi komputera, urządzeń i aplikacji biurowych,
    4. umiejętność pracy w zespole, planowania i organizacji pracy, sumienność, systematyczność, samodzielność, bezstronność i odpowiedzialność,
    5. gotowość do dokształcania się i pogłębiania wiedzy w celu prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych,
    6. prawo jazdy kat. B
    7. umiejętność interpretacji przepisów prawa.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Prowadzenie kancelarii Urzędu, przyjmowanie ewidencjonowanie, i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie przesyłek przychodzących i wychodzących.
    2. Obsługa korespondencji w formie elektronicznej przy użyciu elektronicznej skrzynki podawczej na platformie usług administracji publicznej – ePUAP.
    3. Obsługa centrali telefonicznej i kserokopiarki.
    4. Zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, druki, formularze, środki czystości.
    5. Prowadzenie bieżącej prenumeraty prasy, wydawnictw, czasopism – podział na stanowiska pracy.
    6. Prowadzenie rejestru zlecania wykonania pieczęci urzędowych, przekazywanie ich pracownikom i nadzór nad likwidacją.
    7. Ewidencja delegacji służbowych.
    8. Współpraca z jednostkami OSP w zakresie zapewnienia ochotniczym strażom pożarnym środków alarmowania i łączności, wyposażenia w sprzęt, urządzenia przeciwpożarowe, odzież ochronną i umundurowanie, środków transportowych do akcji ratunkowych i ćwiczeń.
    9. Nadzór nad działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych.
    10. Naliczanie członkom OSP ekwiwalentów za udział w akcjach gaśniczo – ratowniczych.
    11. Kierowanie członków OSP na badania kontrolne i czuwanie nad ich aktualnością.
    12. Sprawowanie nadzoru nad ochroną przeciwpożarową w Urzędzie Miasta i Gminy.
    13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, naliczanie opłat za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych oraz przyjmowanie rocznych oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych.
    14. Prowadzenie spraw dotyczących zeznań świadków.
    15. Prowadzenie spraw z zakresu współpracy z sądami – wykonywanie przez skazanych nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne w szczególności informowanie sądowego kuratora zawodowego o:
      • wyznaczonych dla skazanych miejscach pracy, rodzaju pracy,
      • osobach odpowiedzialnych za organizowanie pracy i kontrolowanie jej przebiegu,
      • informowanie o istotnych okolicznościach dotyczących przebiegu pracy i zachowania skazanego,
      • terminie rozpoczęcia i zakończenia pracy,
      • liczbie godzin przepracowanych przez skazanego,
      • niezgłoszeniu się do pracy, niepodjęciu przydzielonej pracy, przeszkodzie uniemożliwiającej wykonanie pracy,
      • opuszczeniu pracy bez usprawiedliwienia, każdym przypadku niesumiennego wykonywania pracy,
      • uporczywego nieprzestrzegania ustalonego porządku i dyscypliny pracy.
  4. Warunki pracy na stanowisku:
    1. praca w wymiarze 1 etatu, jednozmianowa, o charakterze administracyjno-biurowym, zgodna z Regulaminem Pracy Urzędu,
    2. praca w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Kaczorach przy ul. Pilskiej 1,
    3. w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy (w tym czasie odbędzie się służba przygotowawcza zakończona egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia – art. 19 w związku z art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
    4. wynagrodzenie zostanie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ze zm.) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Kaczorach wprowadzonym Zarządzeniem Nr 73/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Kaczory z dnia 8 grudnia 2022 r. ze zm.,
    5. stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem: Windows, Pakiet Office (Word, Excel), Internet,
    6. zapewnione bezpieczne i higieniczne warunki pracy, profilaktyczne badania lekarskie.
  5. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
    W miesiącu wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta  i Gminy w Kaczorach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny (własnoręcznie podpisany),
    2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    3. kserokopia (na etapie naboru) dokumentu potwierdzającego wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz staż pracy,
    4. oświadczenie (własnoręcznie podpisane): o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych,  korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    5. klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych dla potrzeb postępowania rekrutacyjnego.
  7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu (poziom III, pokój nr 17) lub korespondencyjnie przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy w Kaczorach ul. Pilska 1, 64-810 Kaczory w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne  stanowisko do spraw administracyjnych i p. poż., bądź elektronicznie za pomocą platformy ePUAP www.epuap.gov.pl. Adres skrzynki na platformie ePUAP to: /y4w75r6ayf/SkrytkaESP. Pismo (wraz z załącznikami) należy podpisać profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym. W temacie wiadomości należy podać: „Nabór na wolne stanowisko do spraw administracyjnych i p. poż.”. Pisma nadesłane pocztą elektroniczną poza systemem ePUAP lub przez ePUAP lecz nieopatrzone podpisem elektronicznym (profil zaufany lub podpis kwalifikowany) nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji. W przypadku pytań kandydaci mogą uzyskać informacje pod numerem tel. 67/2842371 wew. 36.

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 8 listopada 2024 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty osób, które nie spełniły wymogów formalnych, nie przystąpią do naboru, wpłyną  do Urzędu po terminie 8 listopada 2024 r. zostaną komisyjnie zniszczone bezpośrednio po zakończeniu naboru.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną wybrani do zatrudnienia będą zniszczone po upływie 3 m-cy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.
Dokumenty kandydata zatrudnionego na stanowisku określonym naborem będą przechowywane w aktach osobowych.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kaczory.com.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Kaczorach.                                                                                                                 
Urząd Miasta i Gminy w Kaczorach posiada wdrożoną politykę bezpieczeństwa ochrony  danych osobowych i stosuje procedury postępowania w tym zakresie.

Kaczory, dnia 25 października 2024 r.  

Materiały

ogłoszenie o naborze - na stanowisko do spraw administracyjnych
ogłoszenie​_o​_naborze​_-​_na​_stanowisko​_do​_spraw​_administracyjnych.pdf 0.12MB
ogłoszenie o naborze (podpisane) - na stanowisko do spraw administracyjnych
ogłoszenie​_o​_naborze​_(podpisane)​_-​_na​_stanowisko​_do​_spraw​_administracyjnych.pdf 0.81MB
Oświadczenia do naboru na stanowisko do spraw administracyjnych i p. poż.
Oświadczenia​_do​_naboru​_na​_stanowisko​_do​_spraw​_administracyjnych​_i​_p​_poż.pdf 0.11MB
Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz​_osobowy.pdf 0.09MB
Klauzula informacyjna naboru
Klauzula​_informacyjna​_naboru.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2024 11:21 Maciej Górka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dział kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko do spraw administracyjnych i p. poż. w Urzędzie Miasta i Gminy w Kaczorach 3.0 07.11.2024 15:00 Mateusz Grzesiuk
Nabór na stanowisko do spraw administracyjnych i p. poż. w Urzędzie Miasta i Gminy w Kaczorach 2.0 25.10.2024 11:23 Maciej Górka
Nabór na Stanowisko do spraw administracyjnych i p. poż. w Urzędzie Miasta i Gminy w Kaczorach 1.0 25.10.2024 11:21 Maciej Górka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}