Referat budownictwa, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
Marta Woś - Inspektor
tel. 82 575 0 714
tel. 82 569 32 32 wew. 714
pokój nr 14
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy – Prawo ochrony środowiska, w tym: przygotowywanie prognoz i programów przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska, przygotowywanie zleceń badań, analiz i oceny jakości środowiska, dokonywanie uwzględnień przy lokalizacji inwestycji wymagań ochrony środowiska wynikających z planu zagospodarowania przestrzennego i przepisów o ochronie środowiska, prowadzenie nadzoru i kontroli inwestycji w zakresie ochrony środowiska.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w tym: zajmowanie się udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie, prowadzenie postępowań o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, przeprowadzanie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia.
Paulina Czuba - Inspektor
tel. 82 575 0 708
tel. 82 569 32 32 wew. 708
pokój nr 8
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych (sprawozdawczość, sporządzanie, aktualizacja oraz publikacja planów zamówień publicznych, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego m.in. w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych).
- Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie) w ramach programów realizowanych m.in. ze źródeł zewnętrznych.
- Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów.
- Koordynacja zadań gminy związanych z realizacją programu „Czyste powietrze”.
- Pozyskiwanie środków ze źródeł zewnętrznych.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy – Prawo budowlane, w tym uczestniczenie w przygotowaniu zadań inwestycyjnych.
Magdalena Kozicka - Inspektor
magdalena.kozicka@ugwierzbica.pl
tel. 82 575 0 712
tel. 82 569 32 32 wew. 712
pokój nr 12
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji i remontów mienia komunalnego.
- Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją oświetlenia ulicznego.
- Organizowanie i nadzorowanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem sieci dróg gminnych.
- Koordynowanie planowych i bieżących przeglądów technicznych budynków administrowanych przez Urząd Gminy oraz budynków jednostek podległych.
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej i lokali użytkowych (czynsze za wynajem lokali, użytkowanie wieczyste, czynsz dzierżawny).
- Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy strukturalnych w zakresie objętym stanowiskiem pracy.
- Prowadzenie spraw z zakresu zwalczania klęsk żywiołowych.
- Pełnienie funkcji koordynatora do spraw dostępności