W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Czasowe/trwałe zajęcie nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Margonin

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wyrażenie zgody na zajęcie nieruchomości gruntowej.
  2. Mapa z zaznaczonym przebiegiem inwestycji.
  3. Kopia uzgodnienia przebiegu  projektowanej sieci wraz z załącznikami graficznymi.

Opłaty: Wysokość opłaty ustala się zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Margonin nr 62/2017 z dnia 25 lipca 2017r. W sprawie określenia warunków oraz stawek czynszu za dzierżawę, najem oraz użyczenie nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Margonin.

Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie, sekretariat Urzędu

Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30

Miejsce załatwienia sprawy: pokój nr 14; piętro

Kontakt: 67 2846 068

Termin załatwienia sprawy: Wnioskodawcy są na bieżąco informowani o trybie załatwiania sprawy.

Tryb odwoławczy: Nie przysługuje

Materiały

Wniosek o zajęcie nieruchomości
wniosek​_o​_zajecie​_nieruchomosci​_GG4c.doc 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.02.2022 09:48 Krzysztof Maciejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Justyna Dziwulska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Czasowe/trwałe zajęcie nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Margonin 1.0 09.02.2022 09:48 Krzysztof Maciejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}