Tytuł/stanowisko: Referent/podinspektor ds. gospodarki ziemią
BURMISTRZ MIASTA I GMINY LUTOMIERSK OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Informacje o ofercie
Referent/podinspektor ds. gospodarki ziemią w Referacie Rolnictwa i Gospodarki Ziemią
Zakres obowiązków
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem ziemią, a w szczególności;
- Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami, w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd.
- Ustalanie cen w/w gruntów na podstawie wartości określanej przez rzeczoznawcę majątkowego oraz cen i opłat za ich korzystanie.
- Organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości komunalnych.
- Nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań gminy.
- Komunalizacja gruntów.
- Prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych.
- Administrowanie mieniem komunalnym.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz wykonywanie zadań wynikających z przepisów dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności z mocy prawa.
- Wnioskowanie o dokonanie zmian w księgach wieczystych oraz wnioskowanie o zakładanie nowych ksiąg wieczystych.
- Prowadzenie postępowania egzekucyjnego z tytułu opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie, czynszu dzierżawnego.
- Przygotowywanie projektów umów dotyczących spraw prowadzonych na stanowisku.
- Przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustaw i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - w zakresie wykonywanych zadań.
- Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz, bieżących informacji w zakresie wykonywanych zadań.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach rozgraniczeń nieruchomości.
- Wystawianie faktur VAT związanych z oddawaniem nieruchomości w dzierżawę (również związanych z użytkowaniem bezumownym nieruchomości) oraz związanych ze zbywaniem nieruchomości stanowiących własność Gminy Lutomiersk.
- Nadzór nad działalnością spółki do sprawowania zarządu nad wspólnotą gruntową.
- Regulowanie stanu prawnego nieruchomości gminnych, wynikającego z analizy dostępnych dokumentów oraz informacji.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkie
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, z zastrz. art 11 ust 2 i 3 ust o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- stanowisko referenta – wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy;
- stanowisko podinspektora - wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu lub wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe:
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych a w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
- ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne - w zakresie zadań prowadzonych przez gminę,
- ustawy o opłacie skarbowej,
- ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych.
- umiejętność obsługi programów MS Office oraz umiejętność poruszania się w sieci Internet,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
4)doświadczenie zawodowe w strukturach samorządu terytorialnego lub na podobnym stanowisku pracy,
5)posiadanie prawa jazdy kat.B
Wymagane dokumenty
- CV wraz z listem motywacyjnym podpisane własnoręcznie w sposób czytelny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą obowiązku informacyjnego (dostępny na stronie Urzędu) - podpisany własnoręcznie w sposób czytelny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe, a w przypadku osób pozostających w zatrudnieniu zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy;
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata - podpisany własnoręcznie w sposób czytelny.
W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
wymagane wykształcenie
stanowisko referenta – wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy;
stanowisko podinspektora - wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu lub wykształcenie wyższe
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Dominika Dymecka
- Telefon: 43 67 75 011 lub 43 67 75 016 wew. 151
- e-mail: ug@lutomiersk.pl
- Adres: Urząd Miasta i Gminy Lutomiersk Plac Jana Pawła II 11
Materiały
KWESTIONARIUSZ_DLA_OSOBY_UBIEGAJĄCEJ_SIĘ_O_ZATRUDNIENIE_2025KWESTIONARIUSZ_DLA_OSOBY_UBIEGAJĄCEJ_SIĘ_O_ZATRUDNIENIE_2025.docx 0.02MB Nabór_rolnictwo_2406-0707
Nabór_rolnictwo_2406-0707.pdf 1.28MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.06.2025 14:31 Robert Naglik
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Referat Organizacyjno Samorządowy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Referent/podinspektor ds. gospodarki ziemią | 1.0 | 24.06.2025 14:31 Robert Naglik |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP