W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent/podinspektor ds. gospodarki ziemią

BURMISTRZ MIASTA I GMINY LUTOMIERSK OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 07-07-2025

Informacje o ofercie

Referent/podinspektor ds. gospodarki ziemią w Referacie Rolnictwa i Gospodarki Ziemią

Zakres obowiązków

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem ziemią, a w szczególności;
  • Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami, w tym ich zbywanie, oddawanie  w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd.
  • Ustalanie cen w/w gruntów na podstawie wartości określanej przez rzeczoznawcę majątkowego oraz cen i opłat za ich korzystanie.
  • Organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości komunalnych.
  • Nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań gminy.
  • Komunalizacja gruntów.
  • Prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych.
  • Administrowanie mieniem komunalnym.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz wykonywanie zadań wynikających z przepisów dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności z mocy prawa.
  • Wnioskowanie o dokonanie zmian w księgach wieczystych oraz wnioskowanie o zakładanie nowych ksiąg wieczystych.
  • Prowadzenie postępowania egzekucyjnego z tytułu opłaty rocznej za wieczyste użytkowanie, czynszu dzierżawnego.
  • Przygotowywanie projektów umów dotyczących spraw prowadzonych na stanowisku.
  • Przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustaw i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej - w zakresie wykonywanych zadań.
  • Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz, bieżących informacji w zakresie wykonywanych zadań.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach rozgraniczeń nieruchomości.
  • Wystawianie faktur VAT związanych z oddawaniem nieruchomości w dzierżawę (również związanych z użytkowaniem bezumownym nieruchomości) oraz związanych ze zbywaniem nieruchomości stanowiących własność Gminy Lutomiersk.
  1. Nadzór nad działalnością spółki do sprawowania zarządu nad wspólnotą gruntową.         
  2. Regulowanie stanu prawnego nieruchomości gminnych, wynikającego z analizy dostępnych dokumentów oraz informacji.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, 95-083 Lutomiersk, w pokoju usytuowanym na parterze budynku

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  •     obywatelstwo polskie, z zastrz. art 11 ust 2 i 3 ust o pracownikach samorządowych,
  •     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •     nieposzlakowana opinia,
  •     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  •     stanowisko referenta – wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy;
  • stanowisko  podinspektora - wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu lub wykształcenie wyższe

      Wymagania dodatkowe:       

  1. znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych a w szczególności:
  •     ustawy o samorządzie gminnym,
  •     ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  •     ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  •     ustawy przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności  nieruchomości,      
  •     ustawy  o  przekształceniu  prawa  użytkowania  wieczystego  gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,     
  •     ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  •     ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne - w zakresie zadań prowadzonych przez gminę,
  •     ustawy o opłacie skarbowej,
  •     ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
  •     ustawy o ochronie danych osobowych.
  1. umiejętność obsługi programów MS Office oraz umiejętność poruszania się w sieci Internet,
  2.  umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji,

   4)doświadczenie zawodowe w strukturach samorządu terytorialnego lub na podobnym stanowisku pracy,

   5)posiadanie prawa jazdy kat.B  

Wymagane dokumenty

  • CV wraz z listem motywacyjnym podpisane własnoręcznie w sposób czytelny;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą obowiązku informacyjnego (dostępny na stronie Urzędu) - podpisany własnoręcznie w sposób czytelny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe, a w przypadku osób pozostających w zatrudnieniu zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy;
  • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  • spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata - podpisany własnoręcznie w sposób czytelny.


W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.

wymagane wykształcenie

stanowisko referenta – wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy;

stanowisko  podinspektora - wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu lub wykształcenie wyższe

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

KWESTIONARIUSZ​_DLA​_OSOBY​_UBIEGAJĄCEJ​_SIĘ​_O​_ZATRUDNIENIE​_2025
KWESTIONARIUSZ​_DLA​_OSOBY​_UBIEGAJĄCEJ​_SIĘ​_O​_ZATRUDNIENIE​_2025.docx 0.02MB
Nabór​_rolnictwo​_2406-0707
Nabór​_rolnictwo​_2406-0707.pdf 1.28MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.06.2025 14:31 Robert Naglik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Referat Organizacyjno Samorządowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Referent/podinspektor ds. gospodarki ziemią 1.0 24.06.2025 14:31 Robert Naglik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}