W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Tytuł/stanowisko: referent ds. ochrony środowiska

BURMISTRZ MIASTA I GMINY LUTOMIERSK OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: referent ds. ochrony środowiska w Referacie Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta i Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, 95-083 Lutomiersk

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 14-07-2025

Informacje o ofercie

referent ds. ochrony środowiska w Referacie Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Zakres obowiązków

Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, a w szczególności dotyczących:

  1. ochrony powietrza atmosferycznego, w tym sporządzanie sprawozdań;
  2. prowadzenia postępowań związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
  3. udzielania i rozliczania dotacji ekologicznych:

- dofinansowania na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków,

- dofinansowania na wymianę nieekologicznego systemu ogrzewania opartego na paliwie stałym na efektywne energetycznie źródło ciepła,

- dofinansowania na zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej;

  1. administrowania bazą Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków oraz aktualizacja danych w systemie;
  2. prowadzenia „Bazy Azbestowej” dla posesji prywatnych oraz realizacja zadań gospodarki wyrobami zawierającymi azbest na nieruchomościach stanowiących własność gminy;
  3. współpraca z WFOŚiGW oraz NFOŚiGW i realizacja działań proekologicznych;
  4. prowadzenia ewidencji paliwowej m.in. monitoring paliwa, ewidencja tankowań oraz rozliczenie zużycia.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
a) praca wykonywana będzie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, 95-083 Lutomiersk, w pokoju usytuowanym na I piętrze budynku; b) praca wykonywana także poza siedzibą Urzędu – praca w terenie;

Wymagania

. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, z zastrz. art 11 ust 2 i 3 ust o pracownikach samorządowych;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ochrona środowiska lub pokrewne;
  7. znajomość odpowiednich przepisów prawa.

4.      Wymagania dodatkowe:       

    1. znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów prawa związanych z realizacją zadań merytorycznych, w szczególności:
  1. ustawy o samorządzie gminnym,
  2. ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  3. ustawie o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  4. ustawy o pracownikach samorządowych,
  5. ustawy o ochronie danych osobowych.

   2)     umiejętność obsługi programów MS Office oraz umiejętność poruszania się w sieci

          Internet,

   3)    komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole,

   4)    doświadczenie zawodowe w strukturach samorządu terytorialnego lub na podobnym

          stanowisku pracy,

   5)   dyspozycyjność,

   6)   bardzo dobra organizacja czasu pracy.

   7)   posiadanie prawa jazdy kat.B.

Wymagane dokumenty

  1. CV wraz z listem motywacyjnym podpisany własnoręcznie w sposób czytelny;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą obowiązku informacyjnego (dostępny na stronie Urzędu) - podpisany własnoręcznie w sposób czytelny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz                               z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  5. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata - podpisany własnoręcznie w sposób czytelny.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.

wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ochrona środowiska lub pokrewne

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Nabór ochrona środowiska
nabór​_ochrona​_środowiska.docx 0.03MB
KWESTIONARIUSZ​_DLA​_OSOBY​_UBIEGAJĄCEJ​_SIĘ​_O​_ZATRUDNIENIE​_2025
KWESTIONARIUSZ​_DLA​_OSOBY​_UBIEGAJĄCEJ​_SIĘ​_O​_ZATRUDNIENIE​_2025.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.07.2025 09:28 Dominika Dymecka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Referat Organizacyjno Samorządowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. ochrony środowiska 1.0 02.07.2025 09:28 Dominika Dymecka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}