W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Nabór na stanowisko Kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach

Informacja o wynikach naboru

W wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrana

Pani Renata MIELEWCZYK zamieszkała w Gniewinie

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Renata Mielewczyk spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu, a w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała pozytywną ocenę Komisji.

Po zapoznaniu się z protokołem Komisji oraz dokumentami aplikacyjnymi, Wójt Gminy Łęczyce podjął decyzję o zatrudnieniu Pani Renaty Mielewczyk na stanowisku kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach.

Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór 1.

Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Renata Mielewczyk Gniewino

Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt


 

Ogłoszenie o naborze

  1. Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywanej pracy: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach, ul. Szkolna 11, 84-218 Łęczyce.
  2. Określenie stanowiska: ( nazwa stanowiska, wymiar etatu, podległość służbowa):
    Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach
    Wymiar etatu: 1, podległość służbowa : Wójt Gminy Łęczyce.
  3. Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
    1. Niezbędne:
      1. wykształcenie wyższe;
      2. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej;
      3. obywatelstwo polskie;
      4. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 3 lata w pomocy społecznej;
      5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
      6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, dla którego nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie o popełnienie przestępstwa;
      7. brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
      8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
      9. nieposzlakowana opinia;
    2. Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
      1. preferowane kierunki wykształcenia: praca socjalna, pedagogika, polityka społeczna, pielęgniarstwo, psychologia, profilaktyka społeczna, rehabilitacja;
      2. co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz posiadająca niezbędną wiedzę w zakresie prowadzenia obiektu pobytowego;
      3. wiedza na temat funkcjonowania jednostek pomocy społecznej;
      4. znajomość przepisów prawa oraz procedur w zakresie realizowanych zadań, a w szczególności:
        • ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów normujących działalność placówek pomocy społecznej,
        • ustawy o finansach publicznych,
        • ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
        • ustawy o samorządzie gminnym,
        • ustawy o pracownikach samorządowych,
        • ustawy prawo zamówień publicznych,
        • przepisów prawa pracy,
        • kodeksu postępowania administracyjnego,
        • ochrony danych osobowych,
        • Funduszu Solidarnościowego oraz Programu MRPIPS Centra-Opiekuńczo-Mieszkalne;
      5. doświadczenie w zakresie zarządzania finansami, w tym planowania finansowego oraz realizacji planu finansowego, a także prawa administracyjnego;
      6. doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym;
      7. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
      8. prawo jazdy kat. „B”, czynne prowadzenie samochodu;
      9. umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i podległego personelu, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, zdolności analityczne, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista;
      10. dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności.
  4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Kierowanie i organizowanie pracy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach oraz reprezentowanie go na zewnątrz;
    2. Zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalny;
    3. Opracowanie niezbędnych dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym;
    4. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów Statutu Centrum, Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy oraz innych aktów obowiązujących w Centrum przez pracowników i mieszkańców;
    5. Zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników COM;
    6. Ustalanie szczegółowego zakresu obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności dla pracowników;
    7. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków pracowniczych;
    8. Opracowywanie planów finansowych oraz prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem wydatkowanie środków przewidzianych w planie;
    9. Sporządzanie sprawozdań z działalności COM i przekazywanie ich odpowiednim organom i instytucjom;
    10. Odpowiedzialność za prawidłowe i rzetelne prowadzenie dokumentacji COM;
    11. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków podopiecznym (uczestnikom) COM;
    12. Zorganizowanie i zapewnienie uczestnikom różnorodnych usług dostosowanych do ich potrzeb poprzez zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, komfortu, odpoczynku, pielęgnowanie relacji z innymi mieszkańcami, rodziną przyjaciółmi, zapewnienie możliwości prowadzenia normalnego codziennego życia, przygotowania posiłków, rozwoju zainteresowań;
    13. Zapewnienie i przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych uczestników COM oraz pracowników;
    14. Współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łęczycach i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań COM, w tym z organami samorządu terytorialnego;
    15. Planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie planu pracy COM, zgodnie z Programem „Centra Opiekuńczo-Mieszkalne”;
    16. Zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania;
    17. Zarządzanie mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienie jego ochrony i należytego utrzymania;
    18. Dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw udzielonych przez Wójta Gminy Łęczyce;
    19. Wykonywanie innych zadań i podejmowanie decyzji w zakresie wynikającym z przepisów prawa, uchwał Rady Gminy Łęczyce, Zarządzeń Wójta Gminy lub upoważnień Wójta, a także Statutu i Regulaminu organizacyjnego jednostki.
  5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. praca na stanowisku kierowniczym w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Łęczycach, ul. Szkolna 11, 84-218 Łęczyce z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, budynek parterowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
    2. praca w wymiarze pełnego etatu, w podstawowym systemie czasu pracy, z uwzględnieniem specyfiki działania jednostki, w tym całodobowego pobytu podopiecznych;
    3. stanowisko wymagające kontaktowania się z podmiotami zewnętrznymi i innymi stanowiskami oraz uczestnikami COM.
  6. Wymagane dokumenty: Wszystkie dokumenty składane w oryginale i pochodzące od kandydata muszą być bezwzględnie opatrzone własnoręcznym, czytelnym podpisem kandydata. Dokumenty składane jako kopie musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
    Jeżeli dokument nie będzie spełniał powyższych wymagań zostanie on uznany za niezłożony, co skutkować będzie odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych.
    1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany);
    2. życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany);
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów;
    4. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
    5. kserokopie świadectw pracy;
    6. zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
    7. ewentualnie posiadane referencje;
    8. oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
      • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
      • oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
      • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
      • o nieposzlakowanej opinii,
      • o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku określonym w ogłoszeniu;
    9. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji oraz w procesie zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz., 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
    10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
  7. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ”Nabór na stanowisko kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach” w terminie do 29 stycznia 2025 roku do godziny 15:30 :
    • w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub
    • pocztą na adres : Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce (o zachowaniu wyznaczonego terminu stanowi data wpływu do Urzędu Gminy)
      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  8. Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia dostępna jest na stronie internetowej bip.leczyce.pl w zakładce „ Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze).
  9. Informacje dodatkowe:
    1. Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Łęczyce;
    2. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
    3. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce;
    4. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru;
    5. Możliwość zatrudnienia od dnia 1 marca 2025 roku.
    6. Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
      • dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
      • dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.

Materiały

Klauzula RODO dla kandydatów do pracy
Klauzula​_RODO​_dla​_kandydatów​_do​_pracy.pdf 0.57MB
{"register":{"columns":[]}}