Nabór na stanowisko Kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach
Informacja o wynikach naboru
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrana
Pani Renata MIELEWCZYK zamieszkała w Gniewinie
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Renata Mielewczyk spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu, a w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała pozytywną ocenę Komisji.
Po zapoznaniu się z protokołem Komisji oraz dokumentami aplikacyjnymi, Wójt Gminy Łęczyce podjął decyzję o zatrudnieniu Pani Renaty Mielewczyk na stanowisku kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach.
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór 1.
Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | Renata Mielewczyk | Gniewino |
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Ogłoszenie o naborze
- Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywanej pracy: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach, ul. Szkolna 11, 84-218 Łęczyce.
- Określenie stanowiska: ( nazwa stanowiska, wymiar etatu, podległość służbowa):
Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach
Wymiar etatu: 1, podległość służbowa : Wójt Gminy Łęczyce. - Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
- Niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej;
- obywatelstwo polskie;
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 3 lata w pomocy społecznej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, dla którego nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie o popełnienie przestępstwa;
- brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- preferowane kierunki wykształcenia: praca socjalna, pedagogika, polityka społeczna, pielęgniarstwo, psychologia, profilaktyka społeczna, rehabilitacja;
- co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz posiadająca niezbędną wiedzę w zakresie prowadzenia obiektu pobytowego;
- wiedza na temat funkcjonowania jednostek pomocy społecznej;
- znajomość przepisów prawa oraz procedur w zakresie realizowanych zadań, a w szczególności:
- ustawy o pomocy społecznej oraz przepisów normujących działalność placówek pomocy społecznej,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- przepisów prawa pracy,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ochrony danych osobowych,
- Funduszu Solidarnościowego oraz Programu MRPIPS Centra-Opiekuńczo-Mieszkalne;
- doświadczenie w zakresie zarządzania finansami, w tym planowania finansowego oraz realizacji planu finansowego, a także prawa administracyjnego;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym;
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- prawo jazdy kat. „B”, czynne prowadzenie samochodu;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i podległego personelu, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, zdolności analityczne, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia własnych umiejętności.
- Niezbędne:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie i organizowanie pracy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach oraz reprezentowanie go na zewnątrz;
- Zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalny;
- Opracowanie niezbędnych dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym;
- Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów Statutu Centrum, Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy oraz innych aktów obowiązujących w Centrum przez pracowników i mieszkańców;
- Zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników COM;
- Ustalanie szczegółowego zakresu obowiązków służbowych, uprawnień i odpowiedzialności dla pracowników;
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków pracowniczych;
- Opracowywanie planów finansowych oraz prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem wydatkowanie środków przewidzianych w planie;
- Sporządzanie sprawozdań z działalności COM i przekazywanie ich odpowiednim organom i instytucjom;
- Odpowiedzialność za prawidłowe i rzetelne prowadzenie dokumentacji COM;
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków podopiecznym (uczestnikom) COM;
- Zorganizowanie i zapewnienie uczestnikom różnorodnych usług dostosowanych do ich potrzeb poprzez zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, komfortu, odpoczynku, pielęgnowanie relacji z innymi mieszkańcami, rodziną przyjaciółmi, zapewnienie możliwości prowadzenia normalnego codziennego życia, przygotowania posiłków, rozwoju zainteresowań;
- Zapewnienie i przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych uczestników COM oraz pracowników;
- Współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łęczycach i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań COM, w tym z organami samorządu terytorialnego;
- Planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie planu pracy COM, zgodnie z Programem „Centra Opiekuńczo-Mieszkalne”;
- Zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania;
- Zarządzanie mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienie jego ochrony i należytego utrzymania;
- Dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw udzielonych przez Wójta Gminy Łęczyce;
- Wykonywanie innych zadań i podejmowanie decyzji w zakresie wynikającym z przepisów prawa, uchwał Rady Gminy Łęczyce, Zarządzeń Wójta Gminy lub upoważnień Wójta, a także Statutu i Regulaminu organizacyjnego jednostki.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku kierowniczym w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Łęczycach, ul. Szkolna 11, 84-218 Łęczyce z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, budynek parterowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- praca w wymiarze pełnego etatu, w podstawowym systemie czasu pracy, z uwzględnieniem specyfiki działania jednostki, w tym całodobowego pobytu podopiecznych;
- stanowisko wymagające kontaktowania się z podmiotami zewnętrznymi i innymi stanowiskami oraz uczestnikami COM.
- Wymagane dokumenty: Wszystkie dokumenty składane w oryginale i pochodzące od kandydata muszą być bezwzględnie opatrzone własnoręcznym, czytelnym podpisem kandydata. Dokumenty składane jako kopie musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Jeżeli dokument nie będzie spełniał powyższych wymagań zostanie on uznany za niezłożony, co skutkować będzie odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych.- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany);
- życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany);
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów;
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
- kserokopie świadectw pracy;
- zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
- ewentualnie posiadane referencje;
- oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o nieposzlakowanej opinii,
- o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku określonym w ogłoszeniu;
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji oraz w procesie zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz., 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
- Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ”Nabór na stanowisko kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach” w terminie do 29 stycznia 2025 roku do godziny 15:30 :- w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub
- pocztą na adres : Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce (o zachowaniu wyznaczonego terminu stanowi data wpływu do Urzędu Gminy)
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia dostępna jest na stronie internetowej bip.leczyce.pl w zakładce „ Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze). - Informacje dodatkowe:
- Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Łęczyce;
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce;
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru;
- Możliwość zatrudnienia od dnia 1 marca 2025 roku.
- Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
- dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.
Materiały
Klauzula RODO dla kandydatów do pracyKlauzula_RODO_dla_kandydatów_do_pracy.pdf 0.57MB