Nabór na stanowisko audytora wewnętrznego
Informacja o wynikach naboru
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrana
Pani Anna Ciężkowska-Mruk zamieszkała w Mostach
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anna Ciężkowska-Mruk spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu, a w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała pozytywną ocenę Komisji.
Po zapoznaniu się z protokołem Komisji oraz dokumentami aplikacyjnymi, Wójt Gminy Łęczyce podjął decyzję o zatrudnieniu Pani Anny Ciężkowskiej-Mruk na stanowisku audytora wewnętrznego w Urzędzie Gminy Łęczyce.
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór 2.
Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | Andrzej Hawran | Nikielkowo |
2. | Anna Ciężkowska-Mruk | Mosty |
Wójt Gminy Łęczyce
(-) Piotr Wittbrodt
Ogłoszenie o naborze
- Nazwa i adres Urzędu: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce.
- Określenie stanowiska: ( nazwa stanowiska, wymiar etatu, podległość służbowa):
Audytor wewnętrzny w wymiarze ¼ etatu w zadaniowym systemie czasu pracy.
Podległość służbowa : Wójt Gminy Łęczyce. - Wymagania, które powinien spełniać kandydat:
- Niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub pod warunkiem znajomości języka polskiego zgodnie z zapisami art. 286 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2024r., poz. 1530 z późn. zmianami) – obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego , przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe oraz co najmniej 5 letni staż pracy (preferowane doświadczenie w administracji samorządowej) lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze związanym z przeprowadzaniem audytu;
- posiadanie zgodnie z art. 286 ust.1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CSIA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) Certified Fraud Examiner (CEF), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub:
- złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
- uprawnienia biegłego rewidenta., lub:
- czteroletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych;
- nadzorowanie lub wykonywanie czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 roku o Najwyższej Izbie Kontroli.
- Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 roku (Dz. Urz. Ministra Rozwoju i Finansów z 16.12.2016 r., poz. 28);
- znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 roku w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Ministra Finansów nr 15, poz. 84);
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków;
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
- umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków;
- obiektywizm, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, zaangażowanie, odporność na stres, wysoka kultura osobista, komunikatywność.
- Niezbędne:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- cena zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w jednostce procedurami wewnętrznymi;
- identyfikacja i analiza obszarów ryzyka w zakresie działania jednostki;
- przygotowanie planu audytu wewnętrznego i jego realizacja;
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu oraz wykonania planu audytu;
- prowadzenie dokumentacji audytu wewnętrznego w celu dokumentowania przebiegu i wyniku zadań audytowych;
- wykonywanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki, jako część zadania audytowego lub na wniosek Wójta;
- ocena funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy oraz jednostkach podległych;
- informowanie Wójta o stwierdzonych naruszeniach prawa i dyscypliny finansów publicznych;
- monitorowanie zaleconych przez audytora wewnętrznego działań naprawczych po przeprowadzeniu audytu wewnętrznego;
- przygotowanie informacji i dokumentów związanych z prowadzeniem audytu wewnętrznego na wniosek Ministra Finansów;
- archiwizacja dokumentów znajdujących się na stanowisku;
- realizacja zadań wspólnych określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Łęczyce.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku – budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych;
- praca posiada charakter administracyjno-biurowy, przeważająca pozycja siedząca, polega na ścisłej współpracy z innymi pracownikami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy;
- stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, skaner, ksero, biurko, szafy, telefon i krzesło obrotowe;
- wymiar etatu – ¼ etatu w zadaniowym systemie czasu pracy.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu grudniu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łęczyce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%. - Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (własnoręcznie podpisany),
- życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany),
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
- kserokopie świadectw pracy,
- zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- ewentualnie posiadane referencje,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem (druk dostępny na stronie bip.leczyce.pl),
- oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o nieposzlakowanej opinii.
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE do celów rekrutacji – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu naboru,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem ”Nabór na stanowisko audytora wewnętrznego” w terminie do 27 stycznia 2025 roku do godziny 17:00 :- w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub
- pocztą na adres : Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce (o zachowaniu wyznaczonego terminu stanowi data wpływu do Urzędu Gminy)
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Łęczyce dostępna jest na stronie internetowej bip.leczyce.pl w BIP w zakładce „ Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze). - Informacje dodatkowe:
- oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce,
- kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru,
- postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
- dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.
Materiały
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienieKwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie.doc 0.04MB Klauzula RODO dla kandydatów do pracy
Klauzula_RODO_dla_kandydatów_do_pracy.pdf 0.57MB