II nabór na stanowisko ds. kadr w Centrum Opiekuńczo–Mieszkalnym w Łęczycach
Informacja o wynikach naboru
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrana
Pani Sylwia Popiela zamieszkała w Lęborku
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Sylwia Popiela spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu, a w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała pozytywną ocenę Komisji.
Po zapoznaniu się z protokołem Komisji oraz dokumentami aplikacyjnymi, Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach podjął decyzję o zatrudnieniu Pani Sylwii Popiela na stanowisku pracownika ds. kadr w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Łęczycach.
Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach
(-) Renata Mielewczyk
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Liczba ofert ogółem złożonych na ogłoszony nabór 2.
Informujemy, że w wyniku dokonania wstępnej oceny, analizy dokumentów aplikacyjnych na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1. | Sylwia Popiela | Lębork |
2. | Agnieszka Langa | Luzino |
Kierownik Centrum-Opiekuńczo Mieszkalnego w Łęczycach
(-) Renata Mielewczyk
Ogłoszenie o naborze
I. Nazwa i adres jednostki:
Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne w Łęczycach, ul. Szkolna 11, 84-218 Łęczyce
II. Stanowisko: pracownik ds. kadr
III. Wymagania niezbędne
Do konkursu może przystąpić osoba, która:
- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa;
- nie orzeczono wobec niej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
- spełnia poniższe warunki:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystająca z pełni praw publicznych,
- posiadająca wykształcenie minimum średnie,
- której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na tym stanowisku,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- ciesząca się nieposzlakowaną opinią,
- wykazująca się biegłą umiejętnością obsługi komputera i znajomością podstawowych aplikacji biurowych,
- posiadająca umiejętność sporządzania pism urzędowych,
- posiadająca znajomość przepisów: Kodeks pracy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych,
- posiadająca wiedzę w zakresie funkcjonowania administracji publicznej w tym samorządowej,
- legitymująca się co najmniej trzyletnim okresem zatrudnienia w administracji,
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej.
IV. Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę związaną z zajmowanym stanowiskiem oraz umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
- posiadanie doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym charakterze,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość programów kadrowo-płacowych,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań GUS, tworzenie prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- uczciwość,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- rzetelność,
- skrupulatność,
- opanowanie,
- własna inicjatywa,
- zaangażowanie.
V. Zakres wykonywanych zadań
- prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach,
- obsługa sekretariatu,
- archiwizacja dokumentacji COM w Łęczycach,
- sporządzanie sprawozdań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- miejsce pracy: budynek Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach,
- praca administracyjno-biurowa,
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- forma zatrudnienia: umowa o pracę w podstawowym systemie czasu pracy w wymiarze 1/2,
- stanowisko wymagające kontaktowania się z podmiotami zewnętrznymi i innymi stanowiskami oraz uczestnikami COM,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w COM w Łęczycach w miesiącu marzec 2025r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
VII. Wymagane dokumenty
- życiorys w formie CV (bez zdjęcia) podpisany przez kandydata;
- list motywacyjny - podpisany przez kandydata;
- kwestionariusz osobowy - podpisany przez kandydata (załącznik do niniejszego ogłoszenia);
- kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia);
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, inne dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie w pracy);
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
- podpisane oświadczenia kandydata:
- o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- że posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub wobec którego nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa;
- podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji oraz w procesie zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz., 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku lub pocztą na adres: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownika ds. kadr w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Łęczycach”, w terminie do dnia 07 kwietnia 2025 roku do godz. 15:30
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nie przyjmuje się dokumentów drogą elektroniczną.
IX. Dane osobowe – klauzula informacyjna RODO:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia dostępna jest na stronie internetowej bip.leczyce.pl w zakładce „ Wolne stanowiska pracy” (pod ogłoszeniem o naborze).
X. Informacje dodatkowe:
- Nabór przeprowadzi Komisja powołana przez Kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach;
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru będą zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce (bip.leczyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Łęczyce;
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru;
- Możliwość zatrudnienia od dnia kwietnia 2025 roku;
- Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
- dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.
- Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązana jest do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Łęczycach
(-) Renata Mielewczyk
Materiały
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (PDF)Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie_-_COM.pdf 0.35MB Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (WORD)
Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie.docx 0.02MB Klauzula informacyjna RODO
Klauzula_informacyjna_RODO_-_COM.pdf 0.11MB Ogłoszenie o II naborze na stanowisko ds. kadr w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Łęczycach
II_Nabór_na_stanowisko_ds_kadr_w_Centrum_Opiekuńczo_-_Mieszkalnym_w_Łęczycach.pdf 0.50MB