W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z naszej witryny oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Powrót

Zezwolenie na wykreślenie hipoteki.

Herb

Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim
ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski
tel. +48 52 30 23 034
internet: www.um-janowiecwlkp.pl
e-mail: sekretarz@um-janowiecwlkp.pl

KARTA USŁUGI

F-P1.1611.15

 

a) Nazwa usługi: Zezwolenie na wykreślenie hipoteki.
b) Symbol: F-P1.3221
c) Wydział: Referat Finansowy
d) Opis sprawy: Wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki.
e) Kogo dotyczy: Podatników: podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości.
f) Wymagane dokumenty: pisemny wniosek podatnika
g) Miejsce składania pism: Sekretariat Urzędu Miejskiego, ul. Gnieźnieńska 3 w godz. 7.30 do 15.30 lub Referacie finansowym pokój nr 10 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim, 88-430 Janowiec Wlkp., ul. Gnieźnieńska 3
h) Termin i sposób załatwienia: Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż 7 dni od dnia złożenia wniosku.
i) Opłaty: Opłata skarbowa - 82,00 zł. Opłatę wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim lub na konto bankowe Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział w Janowcu Wielkopolskim 14 8959 0001 5500 0198 2000 0020.
j) Podstawa prawna: art. 306a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Ordynacja podatkowa / Dz.U. z 2005 roku Nr 8, poz. 60 z późniejszymi zmianami/.
k) Tryb odwoławczy: Zaskarżeniu podlega odmowa wydania zezwolenia  w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy za pośrednictwem organu wydającego postanowienie w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania postanowienia. Zażalenie należy przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Janowcu Wlkp., ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wlkp.
l) Inne informacje: Organ podatkowy wydaje zezwolenie na żądanie osoby ubiegającej się o zaświadczenie. W przypadku okoliczności uniemożliwiających osobiste prowadzenie sprawy, konieczny jest dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika. Opłata skarbowa od pełnomocnictwa wynosi 17,00 zł
m) Więcej informacji: podanie powinno zawierać co najmniej treść żądania, wskazanie osoby, od której pochodzi, oraz jej adresu (miejsca zamieszkania lub pobytu, siedziby albo miejsca prowadzenia działalności), a także czynić zadość innym wymogom ustalonym w przepisach szczególnych.

Materiały

Załącznik nr 1 - Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki z Działu IV Księgi Wieczystej.
Formularz​_F-P1.1611.15.doc 0.03MB
Więcej informacji
Imię i nazwisko Telefon e-mail Pokój
Emilia Hamzik  (52) 3023034 w. 46 podatki@um-janowiecwlkp.pl 10
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.04.2022 08:19 Łukasz Maciejewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Emila Hamzik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zezwolenie na wykreślenie hipoteki. 1.0 06.04.2022 08:19 Łukasz Maciejewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}