Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-23
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-23
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo mogą posiadać strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji – np. skany dokumentów,
- Pomimo starań redaktorów serwisu mogą się zdarzyć sytuacje, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że pochodzą z różnych źródeł:
- cel linku nie jest odpowiednio określony,
- pewne grafiki nie zawierają tekstów alternatywnych oraz wersji tekstowej,
Wyłączenia
- transmisje na żywo obrad Rady Miejskiej w Janowcu Wielkopolskim nie posiadają transkrypcji
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-23
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-29
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Michał Szczepanek.
- E-mail: admin@um-janowiecwlkp.pl
- Telefon: (52) 3023034
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Burmistrz Janowca Wielkopolskiego
- Adres: ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski
- E-mail: burmistrz@um-janowiecwlkp.pl
- Telefon: (52) 3023034
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku Urzędu Miejskiego (ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski) prowadzą 4 wejścia bez obszaru kontroli. Do 3 wejść prowadzą schody, 1 wejście jest z podjazdem dla wózków. Przy drzwiach wejściowych umieszczony jest dzwonek umożliwiający przywołanie pracownika Urzędu oraz skorzystanie z jego pomocy. Budynek Urzędu jest dwukondygnacyjny bez windy.
W Urzędzie nie ma pochylni, platform, informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
W pobliżu budynku znajdują się 2 parkingi samochodowe.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego online.
Aplikacje mobilne
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim udostępnia następujące aplikacje mobilne:
- Pierwsza publikacja:
- 05.03.2021 08:10 Michał Szczepanek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Szczepanek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 3.0 | 29.03.2023 08:45 Michał Szczepanek |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 31.03.2022 11:17 Michał Szczepanek |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 05.03.2021 08:10 Michał Szczepanek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP